رفتن به مطلب
آخرین خبرها
  • بخش بازارچه اپن کارت پارسی به شیوه جدید افتتاح شد . جهت دسترسی میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید فروشگاه اپن کارت پارسی

این سایت از کوکی استفاده می کند. ادامه مرور در این سایت به منزله این است که با استفاده کوکی ها توسط ما موافقت کرده اید.

 

 

پست های پیشنهاد شده

- کاربر گرامی تنها درخواست های ارسال شده شما به صورت کتبی (تیکت) ثبت شده و قابل استناد و پیگیری می باشد.

- در صورتی که کاربر درخواست و یا سوالی را ارسال نمایید که در مرکز راهنمایی ، قوانین و یا توضیحات سایت به صورت کامل توضیح داده شده باشد به تیکت ارسال شده ترتیب اثر داده نخواهد شد و کاربر موظف است قبل از ارسال تیکت تمامی بخش های مربوطه را به صورت کامل مطالعه نمایید.

- بخش تیکتینگ به صورت آفلاین بوده و پس از ارسال درخواست خود می بایست منتظر پاسخ توسط مدیران بمانید و از تکرار ارسال درخواست خودداری نمایید.

- پاسخ مدیران  هم از طریق ایمیل و هم در صفحه ارسال درخواست قابل مشاهده می باشد .

- پس از ارسال درخواست و دریافت پاسخ در صورتی که مایل به ارسال پاسخ مجدد هستید از ارسال تیکت جدید خودداری نموده و در همان محاوره درخواست خود را ارائه دهید.

- در نظر داشته باشید بخش پشتیبانی در جریان مشکل و موقعیت شما نیست و شما می بایست مشکل  و یا  موقعیت خود را به صورت کامل و واضح مطرح نمایید(و در صورت لزوم با ارسال تصویر و ...مشکل خود را شفاف نمایید).

- در صورتی که درخواست شما در وضعیت "درحال بررسی" و یا به بخش خاصی ارجاع شده است ، می بایست منتظر دریافت نتیجه و پاسخ از همان طریق بمانید و از ارسال پاسخ جهت پیگیری مجدد جدا خودداری نمایید .

- لطفا جهت پیگیری و بررسی سریعتر یک عنوان متناسب با درخواست خود انتخاب و از طرح عنوان های کلی مانند :( سوال ، مشکل ، کمک ، سلام و ..) خودداری نمایید.

- در انتخاب بخش مورد نظر جهت ارسال درخواست دقت لازم را داشته باشید ، در صورتی که بخش مربوطه صحیح نباشد بررسی و پیگیری درخواست شما به تعلیق خواهد افتاد.

- توجه داشته باشید ارسال تیکت همانند یک نامه رسمی می باشد ، بنابراین از ادبیات مناسب استفاده و از بکاربردن تعداد غیر معمول علامت سوال (؟؟؟) و یا (!!!!) ، الفاظ عامیانه ، تهدید ، توهین ، شوخی و ... خودداری نمایید چرا که متن شما را از حالت رسمی خارج و تاثیر منفی در پی خواهد داشت .


- متن درخواست الزاما می بایست با حروف و زبان فارسی باشد، استفاده از حروف انگلیسی برای زبان فارسی ( فینگلیش ) قابل قبول نمی باشد و درخواست شما فاقد اعتبار می گردد.

- در صورتی که تیکت شما در وضعیت "بسته شده" است یعنی نیاز به ادامه گفتگو نیست و یا شما موارد فوق را رعایت نکرده اید.

  • دوست داشتن 1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.

مجوزها

درباره ما

اپن کارت پارسی مرجع رسمی اپن کارت در ایران ، در 9 مهر ماه سال 1388 به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه پشتیبانی اپن کارت آغاز کرده است.این مجموعه به همراه گروه فنی خود با در نظر داشتن چشم اندازی برای آینده نزدیک ، قصد دارد تا به معرفی و آموزش هرچه بیشتر و بهتر هسته قدرتمند و دوست داشتنی اپن کارت ، به روش های مختلف در زمینه های گوناگون بپردازد تا در کنار کاربران خود به موفقیت های هر روز خود بیفزاید
×

اطلاعات مهم

شما باید شرایط قوانین و مقررات و سیاست سایت سیاست حریم خصوصی را بپذیرید شرایط استفاده.