رفتن به مطلب
آخرین خبرها
  • بخش بازارچه اپن کارت پارسی به شیوه جدید افتتاح شد . جهت دسترسی میتوانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید فروشگاه اپن کارت پارسی

این سایت از کوکی استفاده می کند. ادامه مرور در این سایت به منزله این است که با استفاده کوکی ها توسط ما موافقت کرده اید.

 

 

  • 0
farincraft

معنی عناوین موجود در وضعیت سفارش

سوال

با سلام

من معنی و مفهوم هیچکدوم از عناوین موجود در وضعیت سفارش را ( در پایین متن لیست کردم) نمی دونم. و نمی دونم در مواجهه با یک سفارش چه اقدامی باید بکنم. اینکه وضعیت سفارش رو خودم باید در ادمین سایت مشخص کنم و یا اینکه خود برنامه سایت سفارش را طبق موضوعات موجود طبقه بندی می کنه و اینکه آیا تنظیمات خاصی رو باید انجام بدم یا نه؟

لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم

عناوین وضعیت سفارش:

اقدام شده – امتناع شده – بازپرداخت شده – برگشت خورده – باطل شده – برگشت لغو شده – حمل شده – درحال بررسی  - در دست اقدام – لغو شده – منقضی شده – ناموفق – برگشت خورده توسط بانک – کامل شده

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

پست های پیشنهاد شده

  • 1
Admins مهمان

درود بر شما

به صورت پیش فرض زمانی که فاکتور میخواهید صادر کنید روی در دست اقدام بگذارید.به محض اینکه خرید کامل بشه به مشتری اطلاع میده اما بعد از اینکه مشکلی پیش امد و یا سفارش کامل شد میتوانید فاکتوری که برای فرد صادر میشود رو اصلاح کنید.به عنوان مثال در صورتی که محصول را تحویل دادید وضعیت سفارش رو کامل شده میگذارید

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 1
ارسال شده در (ویرایش شده)

ممنونم از شما

 

 

 

untitled1.JPG

ویرایش شده توسط علی
تغییر

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0

درود بر شما

به صورت پیش فرض زمانی که فاکتور میخواهید صادر کنید روی در دست اقدام بگذارید.به محض اینکه خرید کامل بشه به مشتری اطلاع میده اما بعد از اینکه مشکلی پیش امد و یا سفارش کامل شد میتوانید فاکتوری که برای فرد صادر میشود رو اصلاح کنید.به عنوان مثال در صورتی که محصول را تحویل دادید وضعیت سفارش رو کامل شده میگذارید

باتشکر

طبق راهنمایی تون از مسیر : سیستم / تنظیمات/گزینه ها- به قسمتی رسیدم که دارای عنوان "وضعیت سفارش" بود که روی "در دست اقدام" تنظیم کردم. 

برای قسمت بعد یعنی تعیین زمان اینکه مشتری بتونه از کارت هدیه و تخفیف و امتیازهای ویژه استفاده کنه روی "در دست اقدام" انتخاب کردم

قسمت بعدش هم که اجازه دسترسی به کارت هدیه میده ( احتمالا یعنی که مشمول دریافت کارت هدیه می شویم) رو روی "کامل شده" تیک زدم.که قاعدتا در شرح سفارش توسط ما مشخص می شه و مس تونیم وضعیت سفارش رو روی آن بگذاریم.

امیدوارم درست متوجه شده باشم.

خیلی سپاسگزارمuntitled.thumb.JPG.50109a7128284ea29d0fcuntitled1.thumb.JPG.697477b82b29a8dd77e9

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

مجوزها

درباره ما

اپن کارت پارسی مرجع رسمی اپن کارت در ایران ، در 9 مهر ماه سال 1388 به طور رسمی فعالیت خود را در زمینه پشتیبانی اپن کارت آغاز کرده است.این مجموعه به همراه گروه فنی خود با در نظر داشتن چشم اندازی برای آینده نزدیک ، قصد دارد تا به معرفی و آموزش هرچه بیشتر و بهتر هسته قدرتمند و دوست داشتنی اپن کارت ، به روش های مختلف در زمینه های گوناگون بپردازد تا در کنار کاربران خود به موفقیت های هر روز خود بیفزاید
×

اطلاعات مهم

شما باید شرایط قوانین و مقررات و سیاست سایت سیاست حریم خصوصی را بپذیرید شرایط استفاده.