خوش آمدید به اپن کارت با طعم پارسی - مرجع رسمی اپن کارت

لطفاً برای دسترسی به تمامی بخش های سایت مراحل ثبت نام و ایجاد حساب کاربری را طی نمایید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، شما قادر به استفاده از امکاناتی همچون دانلود فایل ها، ایجاد موضوع، ارسال پاسخ به مباحث موجود، دادن امتیاز به اعضای دیگر، ارسال و دریافت پیام خصوصی، مدیریت نمایه و دیگر امکانات سایت خواهید بود. بعد از ثبت نام و ورودتان به سیستم این پیام دیگر برای شما نمایش داده نخواهد شد. اوقات خوب و لحظات مفیدی را برای شما در سایت آرزومندیم.

Admin

Google Sitemaps

Google Sitemaps


توسط این ماژول میتوانید برای سایت خود نقشه سایت بسازید

بعد از ساخت حساب گوگل وب مستربه هاست خود رفته و در روت دامنه خود یه فایل با نام  robots.txt بسازید و محتویات زیر را در آن کپی کنید

                Disallow: /*&sort

                Disallow: /*?route=checkout/

                Disallow: /*?route=account/

                Disallow: /*?route=product/search

                Disallow: /*?route=affiliate/



Sitemap: http://url.ir/sitemaps/sitemapcategories.xml 

Sitemap: http://url.ir/sitemaps/sitemapproducts.xml 

Sitemap: http://url.ir/sitemaps/sitemappages.xml

 

Url.ir = Your Web site


 

0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • مطالب مشابه

    • توسط Carla.Lander
      مشاهده فایل دریافت برنامه Google Analytics
      بدون شک همگی شما با سرویس آمارگیر گوگل آشنا هستید اکنون میتوانید با کمک برنامه اندرویدی Google Analytics با تلفن همراه خودتان به این سرویس متصل شده م تمامی آمارهای وب سایت خودتان را چک کنید. این برنامه دارای ظاهری جدید است و برای گوشی های موبایل و تبلت ها بهینه سازی شده است. بنابراین شما به راحتی می توانید داده های خود را در هر زمان و هر کجا تجزیه و تحلیل کنید. در این نسخه از برنامه مشکل اتصال بطور کامل برطرف شده است .
      ارسالی Carla.Lander ارسال شده ۱۶/۱۰/۲۳ دسته Android applications Address reference Android Version  
    • توسط Carla.Lander
      بدون شک همگی شما با سرویس آمارگیر گوگل آشنا هستید اکنون میتوانید با کمک برنامه اندرویدی Google Analytics با تلفن همراه خودتان به این سرویس متصل شده م تمامی آمارهای وب سایت خودتان را چک کنید. این برنامه دارای ظاهری جدید است و برای گوشی های موبایل و تبلت ها بهینه سازی شده است. بنابراین شما به راحتی می توانید داده های خود را در هر زمان و هر کجا تجزیه و تحلیل کنید. در این نسخه از برنامه مشکل اتصال بطور کامل برطرف شده است .
    • توسط djmani
      من در مرحله اول نصب opencart  PHP Settings و امثالشو چک میکنه sql من  off هستش و رنگش بجای سبز  قرمزه
    • توسط Admin
      معرفی :
      OCMOD یک سیستم است که اجازه می دهد تا صاحبان فروشگاهای اینترنتی  با آپلود کردن یک فایل فشرده که شامل XML، SQL و PHP  است تغییراتی در سیستم خود ایجاد کنند.اگر یک OCMOD به درستی توسعه پیدا کنید آن میتوانید تغییر کنید به وسیله کاربران فروشگاه ساز Opencart بدون اینکه تغییری در هسته به وجود بیاد حال این به چه معنی است !! یعنی اینکه اگر قرار باشد چیزی اضافه بشود نیاز نیست که فایل اصلی از Opencart باز گردانی یا اصلاح شود
      OCMOD  بر را بر اساس سیستم VQMOD Qphoria توسعه دادند
       
      فایل OCMOD
      فایل های OCMOD می تواند از طریق محیط مدیریت OpenCart تحت قسمت آپلود بارگذاری کرد:
      ضمیمها و  فرمت نصب :  برای یک فایل OCMOD  \پسوند فایل باید به صورت ocmod.zip یا .ocmod.xml باشد.
      ساختار فایل
      به عنوان مثال ساختار یه فایل فشرده OCMOD  به شرح زیر است
      upload install.sql install.php install.xml بارگذاری یا upload
      تمام فایل های این پوشه در هنگام اپلود به پوشه OpenCart installation  شما انتقال پیدا میکنند
      install.sql
      هر گرفتن و کشیدن نیاز مند وارد کردن و  به روز رسانی پایگاه داده است.اطمینان پیدا کنید تک تک کوئری ها با ; تمام میشوند.
      install.php
      اگر نیازمند اصلاح  کد custom PHP باشد
      install.xml
      اصلاح فایل  XML
      این یک فایل  است که یک کپی مجازی از هر گونه فایل های که نیاز به تغییرات دارند را ایجاد کرده ایم
       با استفاده از این سیستم به جای نوشتن در فایل نصب و راه اندازی به صورت پیش فرض می توان  تغییرات متعدد را در  همان فایل انجام داد
      مثال فایل OCMOD
      <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?><modification> <name>Modification Default</name> <version>1.0</version> <author>OpenCart Ltd</author> <link>http://www.opencart.com</link> <file path="catalog/controller/common/home.php"> <operation> <search><![CDATA[ $data['column_left'] = $this->load->controller('common/column_left'); ]]></search> <add position="replace"><![CDATA[ test123 ]]></add> </operation> </file> </modification>  
    • توسط Admin
      StyleTime، یک پوسته رایگان از  OpenCart است که به راحتی می توان به یک فروشگاه اینترنتی مدرن برای فروش ساعت ، لوازم جانبی و مد تبدیل کرد. StyleTime همراه با ماژول های همچون اسلایدر ، خبرنامه ، وبلاگ ، مگا منو مدرن، که می توان به طور کامل سفارشی کرد ، بهترین فروشندگان و مارک آگهی ها تصویر را دارا میباشد
      این قالب به صورت بسته نصبی است و همچنین از زبان های راست به چپ هم پشتیبانی میکند
    • توسط Admin
      مشاهده فایل اپن کارت فارسی با تقویم شمسی
      امکانات و تغییرات در نسخه 2.0.3.1.OpenCart v:
      - اضافه شدن قابلیت OCmode جهت استفاده و اعمال تغییرات بدون دستکاری هسته بدون نیاز به VQMod (جایگزین مناسب برای VQmod با ساختار برنامه نویسی راحت تر برای برنامه نویسان)
      - اضافه شدن امکانات بیشتر برای بازاریاب و افزودن تبلیغات در سایت
      - اضافه شدن امکانات جهت مشاهده فعالیت های مشتریان و بازاریاب ها (مشتریان آنلاین)
      - اضافه شدن قابلیت رابط برنامه نویسی نرم افزار (API) جهت ساخت نسخه IOS و آندروید از سایت
      - اضافه شدن سیستم اطلاع رسانی رویدادها در پنل مدیریت جهت مدیریت آسان تر
      - اضافه شدن ماژول HTML در قسمت افزونه ها به صورت پیش فرض
      - اضافه شدن امکان نمایش مکان ها و شعب مختلف فروشگاه در قسمت تماس با ما و نمایش ساعات کاری هر شعبه
      - اضافه شدن امکان استفاده از Page Title دلخواه به عنوان متای عنوان
      - ارسال ایمیل به مدیران فروشگاه برای ثبت نظرات جدید و ارسال نظر به ایمیل آن ها
      - بهبود و توسعه ی عالی سئوی فروشگاه جهت موتورهای جستجو
      - بهبود مدیریت تصویر فروشگاه و اضافه شدن امکان جستجو در تصاویر
      - استفاده از فریم ورک Bootstrap نسخه 3 برای قالب مدیریت و قالب پیش فرض فروشگاه
      - استفاده از تکنولوژی جدید فونت آیکون و Font awesome
      - امکان استفاده از تصویر پیش فرض جهت نمایش در قسمت های مختلف فروشگاه که دارای تصویر نمی باشند از جمله محصولات، دسته بندی ها و...
      - امکان فروش اقساطی و دوره ای کالاها که تنها در حال حاضر برای حساب های خارجی همچون پی پال قابل استفاده می باشد و برای کاربران ایرانی قابل استفاده نمی باشد.
      - امکان اضافه کردن فیلد دلخواه جهت ثبت نام کاربران
      - امکان نمایش نقشه گوگل فروشگاه در قسمت تماس با ما
      - امکان نصب افزونه ها از داخل پنل مدیریت بدون نیاز به آپلود از داخل هاست
      - امکان مشاهده لیست افزونه ها و قالب های نصب شده در قسمت تغییرات و اصلاحات
      - امکان ارسال نظر به صورت مهمان و قابلیت فعال و غیر فعال کردن آن
      - تعویض چت گوگل (Google Talk) با سیستم جدید چت گوگل (Google Hangouts)
      - تغییر پیشخوان و امکان پیگیری و تجزیه و تحلیل آسان تر فروش و...
      - حذف کدهای امنیتی (Captcha Code) و استفاده از کد های امنیتی گوگل
      - حذف محتوای نمایش ماژول ها و انتقال آن به چیدمان های فروشگاه
      - ریسپانسیو شدن قالب پنل مدیریت جهت استفاده در تبلت، گوشی های همراه و...
      - ریسپانسیو شدن قالب پیش فرض فروشگاه جهت نمایش در سایز های مختلف و لوازم مختلف از جمله تبلت ها، گوشی های همراه و...
      - و...
       
      مراحل نصب اولیه:
      1- فایل .htaccess.txt را به .htaccess تغییر نام دهید (برای استفاده از سئوی اپن کارت ضروری می باشد)
      2- اضافه کردن کدهای دسترسی به سایت در فایل htaccess به صورت زیر بعد از خط RewriteEngine On وارد نمایید
      در صورتی که فروشگاه شما با www در فایل config.php ثبت شده است دستور زیر را بعد از خط ذکر شده وارد نمایید.
       
      RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\. RewriteRule ^(.*)$ http://www.%{HTTP_HOST}/ [R=301,L]  
      در صورتی که فروشگاه شما بدون www در فایل config.php ثبت شده است دستور زیر را بعد از خط ذکر شده وارد نمایید و در هر دو خط دستور به جای shop.domain.com آدرس فروشگاه خود را وارد نمایید. (پیشنهاد بنده استفاده از این روش برای سایت می باشد - البته باید در هر دو فایل config.php نیز سایت بدون www باشد)
       
      RewriteCond %{HTTP_HOST} !^shop.opencartforum.ir$ [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://shop.opencartforum.ir [L,R=301]  
      3- در بخش مدیریت > منوی تنظیمات > تنظیمات فروشگاه  > تب سرور > گزینه سئو (SEO) را فعال کنید. (فعال کردن سئوی سایت باعث می شود تا موتورهای جستجوگر سایت شما را با یک آدرس مشخص ببینند و این تاثیر به سزایی در سئوی شما خواهد داشت)
      4- جهت استفاده از شمسی ساز از مدیریت بخش افزونه ها > تغییرات و اصلاحات را کلیک نمایید و از دکمه بالا سمت چپ بر روی بروز رسانی کلیک کنید تا تاریخ شمسی بر روی سیستم فروشگاهی شما اعمال گردد.
      ارسالی Admin ارسال شده ۱۵/۱۱/۰۳ دسته دریافت ورژن 2.0.3.1 دریافت از سرور مگا آپلود نوع ورژن  
    • توسط Admin
      امکانات و تغییرات در نسخه 2.0.3.1.OpenCart v:
      - اضافه شدن قابلیت OCmode جهت استفاده و اعمال تغییرات بدون دستکاری هسته بدون نیاز به VQMod (جایگزین مناسب برای VQmod با ساختار برنامه نویسی راحت تر برای برنامه نویسان)
      - اضافه شدن امکانات بیشتر برای بازاریاب و افزودن تبلیغات در سایت
      - اضافه شدن امکانات جهت مشاهده فعالیت های مشتریان و بازاریاب ها (مشتریان آنلاین)
      - اضافه شدن قابلیت رابط برنامه نویسی نرم افزار (API) جهت ساخت نسخه IOS و آندروید از سایت
      - اضافه شدن سیستم اطلاع رسانی رویدادها در پنل مدیریت جهت مدیریت آسان تر
      - اضافه شدن ماژول HTML در قسمت افزونه ها به صورت پیش فرض
      - اضافه شدن امکان نمایش مکان ها و شعب مختلف فروشگاه در قسمت تماس با ما و نمایش ساعات کاری هر شعبه
      - اضافه شدن امکان استفاده از Page Title دلخواه به عنوان متای عنوان
      - ارسال ایمیل به مدیران فروشگاه برای ثبت نظرات جدید و ارسال نظر به ایمیل آن ها
      - بهبود و توسعه ی عالی سئوی فروشگاه جهت موتورهای جستجو
      - بهبود مدیریت تصویر فروشگاه و اضافه شدن امکان جستجو در تصاویر
      - استفاده از فریم ورک Bootstrap نسخه 3 برای قالب مدیریت و قالب پیش فرض فروشگاه
      - استفاده از تکنولوژی جدید فونت آیکون و Font awesome
      - امکان استفاده از تصویر پیش فرض جهت نمایش در قسمت های مختلف فروشگاه که دارای تصویر نمی باشند از جمله محصولات، دسته بندی ها و...
      - امکان فروش اقساطی و دوره ای کالاها که تنها در حال حاضر برای حساب های خارجی همچون پی پال قابل استفاده می باشد و برای کاربران ایرانی قابل استفاده نمی باشد.
      - امکان اضافه کردن فیلد دلخواه جهت ثبت نام کاربران
      - امکان نمایش نقشه گوگل فروشگاه در قسمت تماس با ما
      - امکان نصب افزونه ها از داخل پنل مدیریت بدون نیاز به آپلود از داخل هاست
      - امکان مشاهده لیست افزونه ها و قالب های نصب شده در قسمت تغییرات و اصلاحات
      - امکان ارسال نظر به صورت مهمان و قابلیت فعال و غیر فعال کردن آن
      - تعویض چت گوگل (Google Talk) با سیستم جدید چت گوگل (Google Hangouts)
      - تغییر پیشخوان و امکان پیگیری و تجزیه و تحلیل آسان تر فروش و...
      - حذف کدهای امنیتی (Captcha Code) و استفاده از کد های امنیتی گوگل
      - حذف محتوای نمایش ماژول ها و انتقال آن به چیدمان های فروشگاه
      - ریسپانسیو شدن قالب پنل مدیریت جهت استفاده در تبلت، گوشی های همراه و...
      - ریسپانسیو شدن قالب پیش فرض فروشگاه جهت نمایش در سایز های مختلف و لوازم مختلف از جمله تبلت ها، گوشی های همراه و...
      - و...
       
      مراحل نصب اولیه:
      1- فایل .htaccess.txt را به .htaccess تغییر نام دهید (برای استفاده از سئوی اپن کارت ضروری می باشد)
      2- اضافه کردن کدهای دسترسی به سایت در فایل htaccess به صورت زیر بعد از خط RewriteEngine On وارد نمایید
      در صورتی که فروشگاه شما با www در فایل config.php ثبت شده است دستور زیر را بعد از خط ذکر شده وارد نمایید.
       
      RewriteCond %{HTTP_HOST} !^www\. RewriteRule ^(.*)$ http://www.%{HTTP_HOST}/ [R=301,L]  
      در صورتی که فروشگاه شما بدون www در فایل config.php ثبت شده است دستور زیر را بعد از خط ذکر شده وارد نمایید و در هر دو خط دستور به جای shop.domain.com آدرس فروشگاه خود را وارد نمایید. (پیشنهاد بنده استفاده از این روش برای سایت می باشد - البته باید در هر دو فایل config.php نیز سایت بدون www باشد)
       
      RewriteCond %{HTTP_HOST} !^shop.opencartforum.ir$ [NC] RewriteRule ^(.*)$ http://shop.opencartforum.ir [L,R=301]  
      3- در بخش مدیریت > منوی تنظیمات > تنظیمات فروشگاه  > تب سرور > گزینه سئو (SEO) را فعال کنید. (فعال کردن سئوی سایت باعث می شود تا موتورهای جستجوگر سایت شما را با یک آدرس مشخص ببینند و این تاثیر به سزایی در سئوی شما خواهد داشت)
      4- جهت استفاده از شمسی ساز از مدیریت بخش افزونه ها > تغییرات و اصلاحات را کلیک نمایید و از دکمه بالا سمت چپ بر روی بروز رسانی کلیک کنید تا تاریخ شمسی بر روی سیستم فروشگاهی شما اعمال گردد.
    • توسط Admin
      مشاهده فایل اپن کارت فارسی با تقویم شمسی
      امکانات و تغییرات در نسخه 2.0.3.1.OpenCart v:
      پس از طی چند ماه از انتشار نسخه 2.0.3.1 این بار با نگارشی جدیدتر و پایدار تر به عنوان تنها مرجع رسمی اپن کارت در ایران اقدام به انتشار نگارش 2.1.0.2 کردیم
      پیش از دریافت به لینک روبرو مراجعه کنید : مرامنامه جدید اپن کارت پارسی - اطلاعیه حذف کپی رایت
      تغییرات ورژن 1.2.0 : هماهنگ سازی با پلاگین پرداخت جهان پی ، نمایش تقویم و روز جاری در پنل مدیریت ، نمایش محصولات به تازگی مشاهده شده
      امکانات اضافه شده در نسخه 1.2.0 به شرح زیر است :
      مرتب شدن منوی مدیریت اپن کارت و سایر بخش های مدیریت ظاهر تمام رسپانسیو قالب فروشگاهی اپن کارت و قالب مدیریت اپن کارت شمسی سازی پیشرفته تر با امکان انتخاب فرمت نمایش تاریخ از داخل تنظیمات فروشگاه برای زبان فارسی تغییر نحوه چیدمان ماژول های اپن کارت از قسمت ماژول ها به قسمت چیدمان ها امکان نصب افزونه ها از طریق مدیریت اپن کارت با افزوده شدن بخش نصاب افزونه ها استفاده از ocmod به جای vqmod مدیریت تصاویر اپن کارت با ظاهر و امکاناتی بیشتر داشبورد پیشرفته تر مدیریت نسبت به نسخه 1.5  اضافه شدن درایور mPDO امکان انتخاب نوع کد کپچا از طریق مدیریت اپن کارت افزوده شدن کد کپچا در صفحه ثبت نام حساب کاربری و تسویه حساب افزوده شدن ماژول ویکیومد کپچا برای ورود به مدیریت اپن کارت افزوده شدن ماژول html به صورت پیش فرض در اپن کارت افزوده شدن ماژول چت یاهو افزوده شدن ماژول مدیریت ویکیومد در نسخه ویکیومد افزوده شدن تایمر برای محصولات ویژه در گاه پرداخت جهان پی تاریخ شمسی و ساعت جاری در بخش  مدیریت و ..... امکانات و قابلیت های اپن کارت تا قبل از این نسخه :
      امکان تعریف نامحدود محصول و مدیریت ساده فروشگاه امکان درج آپشن ها و خصوصیات فراوان برای محصولات امکان تعریف دسته بندی فروشگاه به صورت نامحدود امکان چاپ فاکتورها و گزارشات فروش امکان رتبه بندی محصولات و تعداد بازدید محصولات دارای رابط کاربری کاملا زیبا، جذاب، اداری و کاربردی دارای سیستم سئو قدرتمند امکان مدیریت روبات ها نمایش ایمیل های ارسالی فروشگاه به صورت راست چین امکان افزودن افزونه ها و قالب های متنوع برای فروشگاه امکان تغییر اندازه خودکار تصاویر امکان نمایش محصولات مرتبط با محصول مشاهده شده چند زبانه و چند فروشگاهی بودن دارای سیستم بازاریابی دارای سیستم نمایش بنر و آگهی دارای سیستم کوپن تخفیف دارای ابزار پشتیبان گیری و بازگردانی نصب بسیار آسان و پشتیبانی همیشگی و دارای قابلیت بروزرسانی دارای امکان فروش آنلاین فایل و .... به علت زحمات فروان هیچ کاربری اعم از حقیقی و یا حقوقی حق حذف کپی رایت بخش ادمین را ندارد
      بعد از نصب جهت فعال سازی سئو حتما فایل .htaccess.txt  موجود در روت را به .htaccess تغییر نام دهید
      بعد از نصب برای استفاده از ماژول های مشاهده های اخیر و تایمر محصولات ویژه آنها را از بخش ماژول ها نصب و موقعیت دهید تا برای شما نمایش داده شود
      بعد از دریافت فایل های config.dash.php  واقع در پوشه ادمین و روت به config.php  تغییر نام دهید
       
      ارسالی Admin ارسال شده ۱۶/۰۲/۲۵ دسته دانلود نگارش 2.1.0.2 سازگاری با نگارش : 2،1،0،2  
    • توسط Admin
      مشاهده فایل افزونه بسیار کابردی BlackMenu گوگل کروم
      گوگل سرویس های بسیار مفید و کاربردی دارد مانند سرویس جستجوی گوگل، جیمیل، سرویس ترجمه ی گوگل، سرویس کوتاه کننده ی لینک گوگل، فضای ابری (فضایی برای آپلود فایل)، شبکه ی اجتماعی، فروشگاه گوگل، نقشه، تقویم، یوتیوب ، سرویس به اشتراک گذاری ویدیو و…. حالا فرض کنید تمام این سرویس ها در هر تب مرورگر کروم شما در خدمت شما باشند و با سرعت تمام و بهترین نحو ممکن کارهای شما را انجام دهند! با افزونه ی BlackMenu این فرض واقعی می شود.
      برای شروع این افزونه را انتهای همین مطلب دانلود و نصب کنید.
      بعد از نصب کردن این افزونه یک آیکون در بالا سمت راست کروم شما نمایش داده می شود. با کلیک روی این افزونه یک لیست از سرویس های معروف گوگل در سمت راست نمایش داده می شوند که اگر موس را روی هر کدام از آن ها ببرید می توانید آن سرویس را در همان افزونه مشاهده کنید! اگر موس رو روی گزینه ی More ببرید می توانید دیگر سرویس های گوگل که در ستون سمت چپ جایی برای آن ها وجود ندارد را ببینید. شما می توانید سرویس های مورد نظر خود را به ستون سمت چپ بکشید و سرویس هایی که استفاده نمی کنید را به داخل قسمت More بکشید و رها کنید.
      در قسمت جیمیل شما می توانید ایمیل های دریافتی و و ارسال شده و…. را مشاهده کنید یا به آن ها پاسخ دهید یا ایمیل های جدید بفرستید.
      در قسمت Google drive می توانید فایل های جدید آپلود کنید و یا فایل های آپلود شده را مدیریت کنید.
      در قسمت کوتاه کننده ی لینک می توانید لینک تبی که در حال مشاهده ی آن هستید را کوتاه کنید یا هر لینک دلخواه دیگری را کوتاه کنید.
      در قسمت +Google می توانید صفحه ای که در حال مشاهده ی آن هستید را به اشتراک بگذارید یا اطلاعیه های خود را مشاهده کنید
      در قسمت جستجوی گوگل می توانید به راحتی و مانند سایت گوگل جستجو کنید.
      در قسمت Translate می توانید هر متنی را از هر زبانی به زبانی دیگر ترجمه کنید.
      در قسمت یوتیوب می توانید ویدیو های یوتیوب را مشاهده کنید اما محدودیت مشاهده ی ویدیو ها همچنان وجود دارد
      در قسمت calendar می توانید تقویم خود را مدیریت کنید و یا کارهایی که باید انجام دهید را مشاهده کنید (tasks)
      و…
       
      ارسالی Carla.Lander ارسال شده ۱۶/۰۱/۱۴ دسته Applications under Windows  
    • توسط Admin
      گوگل سرویس های بسیار مفید و کاربردی دارد مانند سرویس جستجوی گوگل، جیمیل، سرویس ترجمه ی گوگل، سرویس کوتاه کننده ی لینک گوگل، فضای ابری (فضایی برای آپلود فایل)، شبکه ی اجتماعی، فروشگاه گوگل، نقشه، تقویم، یوتیوب ، سرویس به اشتراک گذاری ویدیو و…. حالا فرض کنید تمام این سرویس ها در هر تب مرورگر کروم شما در خدمت شما باشند و با سرعت تمام و بهترین نحو ممکن کارهای شما را انجام دهند! با افزونه ی BlackMenu این فرض واقعی می شود.
      برای شروع این افزونه را انتهای همین مطلب دانلود و نصب کنید.
      بعد از نصب کردن این افزونه یک آیکون در بالا سمت راست کروم شما نمایش داده می شود. با کلیک روی این افزونه یک لیست از سرویس های معروف گوگل در سمت راست نمایش داده می شوند که اگر موس را روی هر کدام از آن ها ببرید می توانید آن سرویس را در همان افزونه مشاهده کنید! اگر موس رو روی گزینه ی More ببرید می توانید دیگر سرویس های گوگل که در ستون سمت چپ جایی برای آن ها وجود ندارد را ببینید. شما می توانید سرویس های مورد نظر خود را به ستون سمت چپ بکشید و سرویس هایی که استفاده نمی کنید را به داخل قسمت More بکشید و رها کنید.
      در قسمت جیمیل شما می توانید ایمیل های دریافتی و و ارسال شده و…. را مشاهده کنید یا به آن ها پاسخ دهید یا ایمیل های جدید بفرستید.
      در قسمت Google drive می توانید فایل های جدید آپلود کنید و یا فایل های آپلود شده را مدیریت کنید.
      در قسمت کوتاه کننده ی لینک می توانید لینک تبی که در حال مشاهده ی آن هستید را کوتاه کنید یا هر لینک دلخواه دیگری را کوتاه کنید.
      در قسمت +Google می توانید صفحه ای که در حال مشاهده ی آن هستید را به اشتراک بگذارید یا اطلاعیه های خود را مشاهده کنید
      در قسمت جستجوی گوگل می توانید به راحتی و مانند سایت گوگل جستجو کنید.
      در قسمت Translate می توانید هر متنی را از هر زبانی به زبانی دیگر ترجمه کنید.
      در قسمت یوتیوب می توانید ویدیو های یوتیوب را مشاهده کنید اما محدودیت مشاهده ی ویدیو ها همچنان وجود دارد
      در قسمت calendar می توانید تقویم خود را مدیریت کنید و یا کارهایی که باید انجام دهید را مشاهده کنید (tasks)
      و…
       
  • چه کسانی در حال بازدید هستند؟   0 کاربر