خوش امدید به سایت اپن کارت با طعم پارسی - مرجع رسمی اپن کارت

لطفاً برای دسترسی به تمامی بخش های سایت مراحل ثبت نام و ایجاد حساب کاربری را طی نمایید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، شما قادر به استفاده از امکاناتی همچون دانلود فایل ها، ایجاد موضوع، ارسال پاسخ به مباحث موجود، دادن امتیاز به اعضای دیگر، ارسال و دریافت پیام خصوصی، مدیریت نمایه و دیگر امکانات سایت خواهید بود. بعد از ثبت نام و ورودتان به سیستم این پیام دیگر برای شما نمایش داده نخواهد شد. اوقات خوب و لحظات مفیدی را برای شما در سایت آرزو مندیم.

  • اطلاعیه ها

    • Admin

      گواهی رضایت از پشتیبانی   دوشنبه, 16 اسفند 1395

      با توجه به این که چیزی تا پایان سال 95 نمانده لذا برای ارزیابی اپن کارت پارسی میتوانید نظرات و رضایت خود را در این بخش به همراه دلایل وارد کنید  
  • 0
masterkala

مشکل در اتصال به درگاه بانک ملت

سلام و خسته نباشید

 

من اطلاعات پایانه و رمز عبور و نام کاربری رو از به پرداخت گرفتم ولی زمانی که وارد میکنم در قسمت تایید سفارش به درگاه بانک ملت متصل نمیشه!
به پشتیبانی تماس گرفتم میگن که شناسه order و شناسه ارجاع رو از پیشتیبانی اپن کارت بگیرید!

ممنون میشم راهنمایی کنید

ویرایش شده در توسط saeed1000
0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

6 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

  • 0

با سلام و خسته نباشید

من از به پرداخت بانک ملت عضو شده و درگاه گرفتم و تمامی اطلاعات رو درست وارد کردم ولی در قسمت تایید سفارش به درگاه متصل نمیشه لطفا صبر کنید رو نمایش میده و به پشتیبانی به پرداخت تماس گرفتم و گفتند که مشکلی از جانب اونا نیست و از سمت اپن کارت می باشد

البته گفتند قسمت شناسه سفارش(order(و شناسه ارجاع رو هم از پشتیبانی اپن کارت بپرسم که چگونه پر کنم

ممنون میشم راهنمایی کنید

با تشکر

Untitled.png

0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0

گاها دیده شده سایت هایی که از هاست های خارج کشور به درگاه های پرداخت متصل میشوند با مشکل اتصال به درگاه  مواجه شوند

برای سایت های فروشگاهی ، هاست های ایرانی هم از جهت سرعت لود سایت و هم از جهت اتصال به درگاه های بانکی مناسب میباشند ( نظر شخصی )

اکثر بانکها منجمله ملت با درخواستهای خارج از هاست ایران مشکل دارند .

 

درمورد شماره سفارش و ارجاع فکر کنم بصورت اتوماتیک برای هر بار پرداخت توسط اپن کارت ایجاد و بصورت پنهان به درگاه ارسال میشه

البته مقادیری که برای بانک ارسال میشه رو میتوان فهمید ( نیاز به برنامه نویس دارد) ولی لزومی به این کار نیست

 

 

ویرایش شده در توسط saeed1000
2

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0
 

هاست فروشگاه ما هاست ایران هست
دقیقا همین قضیه جای سوال داره واسم که چرا متصل نمیشه!در قسمت تایید سفارش میمونه!
الان امروز درگاه زرین پال گرفتم باز هم همین مشکل رو دارم و به درگاه متصل نمیشه!
به نظر شما میتونه از چی باشه؟

ویرایش شده در توسط Admin
حدف نقل قول
0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0

آی پی سایت شما متعلق به ایران هستش ، تنها جوابی که بنظرم میرسه بسته بودن / فیلتر بودن پورت برقراری ارتباط میتونه باشه . با پشتیبانی هاست تماس بگیرید.

باز منتظر راهنمایی بقیه دوستان باشید

1

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0
در در 4/20/2016 در 22:20، saeed1000 گفته است :

آی پی سایت شما متعلق به ایران هستش ، تنها جوابی که بنظرم میرسه بسته بودن / فیلتر بودن پورت برقراری ارتباط میتونه باشه . با پشتیبانی هاست تماس بگیرید.

باز منتظر راهنمایی بقیه دوستان باشید

با سلام

از پشتیبانی هاست هم جویا شدم ولی بازم همه چی درسته ولی نمیدونم چرا به درگاه متصل نمیشه!!!

پشتیبانی بانک هم میگه که زمانی به درگاه متصل نشید یا مشکل از اپن کارته یا هاست!
ممنون میشم راهنمایی کنید دیگه چی رو باید چک کنم

0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.