خوش آمدید به اپن کارت با طعم پارسی - مرجع رسمی اپن کارت

لطفاً برای دسترسی به تمامی بخش های سایت مراحل ثبت نام و ایجاد حساب کاربری را طی نمایید. پس از ثبت نام و ورود به سیستم، شما قادر به استفاده از امکاناتی همچون دانلود فایل ها، ایجاد موضوع، ارسال پاسخ به مباحث موجود، دادن امتیاز به اعضای دیگر، ارسال و دریافت پیام خصوصی، مدیریت نمایه و دیگر امکانات سایت خواهید بود. بعد از ثبت نام و ورودتان به سیستم این پیام دیگر برای شما نمایش داده نخواهد شد. اوقات خوب و لحظات مفیدی را برای شما در سایت آرزومندیم.

  • 0
farincraft

معنی عناوین موجود در وضعیت سفارش

با سلام

من معنی و مفهوم هیچکدوم از عناوین موجود در وضعیت سفارش را ( در پایین متن لیست کردم) نمی دونم. و نمی دونم در مواجهه با یک سفارش چه اقدامی باید بکنم. اینکه وضعیت سفارش رو خودم باید در ادمین سایت مشخص کنم و یا اینکه خود برنامه سایت سفارش را طبق موضوعات موجود طبقه بندی می کنه و اینکه آیا تنظیمات خاصی رو باید انجام بدم یا نه؟

لطفا راهنمایی بفرمایید. سپاسگزارم

عناوین وضعیت سفارش:

اقدام شده – امتناع شده – بازپرداخت شده – برگشت خورده – باطل شده – برگشت لغو شده – حمل شده – درحال بررسی  - در دست اقدام – لغو شده – منقضی شده – ناموفق – برگشت خورده توسط بانک – کامل شده

0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

  • 1

درود بر شما

به صورت پیش فرض زمانی که فاکتور میخواهید صادر کنید روی در دست اقدام بگذارید.به محض اینکه خرید کامل بشه به مشتری اطلاع میده اما بعد از اینکه مشکلی پیش امد و یا سفارش کامل شد میتوانید فاکتوری که برای فرد صادر میشود رو اصلاح کنید.به عنوان مثال در صورتی که محصول را تحویل دادید وضعیت سفارش رو کامل شده میگذارید

0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 1

ارسال شده در (ویرایش شده)

ممنونم از شما

 

 

 

untitled1.JPG

ویرایش شده در توسط علی
تغییر
0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
  • 0

درود بر شما

به صورت پیش فرض زمانی که فاکتور میخواهید صادر کنید روی در دست اقدام بگذارید.به محض اینکه خرید کامل بشه به مشتری اطلاع میده اما بعد از اینکه مشکلی پیش امد و یا سفارش کامل شد میتوانید فاکتوری که برای فرد صادر میشود رو اصلاح کنید.به عنوان مثال در صورتی که محصول را تحویل دادید وضعیت سفارش رو کامل شده میگذارید

باتشکر

طبق راهنمایی تون از مسیر : سیستم / تنظیمات/گزینه ها- به قسمتی رسیدم که دارای عنوان "وضعیت سفارش" بود که روی "در دست اقدام" تنظیم کردم. 

برای قسمت بعد یعنی تعیین زمان اینکه مشتری بتونه از کارت هدیه و تخفیف و امتیازهای ویژه استفاده کنه روی "در دست اقدام" انتخاب کردم

قسمت بعدش هم که اجازه دسترسی به کارت هدیه میده ( احتمالا یعنی که مشمول دریافت کارت هدیه می شویم) رو روی "کامل شده" تیک زدم.که قاعدتا در شرح سفارش توسط ما مشخص می شه و مس تونیم وضعیت سفارش رو روی آن بگذاریم.

امیدوارم درست متوجه شده باشم.

خیلی سپاسگزارمuntitled.thumb.JPG.50109a7128284ea29d0fcuntitled1.thumb.JPG.697477b82b29a8dd77e9

 

0

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری